• עגלת הקניות: 0

שירות לקוחות

אמנת שירות

אנו יודעים שאתם מצפים לרכוש במקום בטוח והוגן, ולכן אנו מתחייבים להעניק לכם את המוצר ברמת גימור מצויינת ולכן בכל מידה שאינכם מרוצים מהמוצר או במידה והמוצר לא הגיע בזמן הנדרש כספכם יוחזר לכם במלואו.

 

אחריות על המוצרים

לכל מוצר ברשת ישנה אחריות בהתאם ליצרן, ולמוצרים המיוצרים ברשת ישנה אחריות לשנה. כיוון שלכל מוצר ישנה אחריות נפרדת לעובדים שלנו יש את כל המידע הרלוונטי, והם יוכלו לכוון אתכם ולעזור במקרה הצורך.

האחריות הינה לתיקונים ורלוונטית אך ורק בצירוף קבלה או פתקית החלפה.

האחריות על החגורות כוללת תיקתקים ובעיה משמעותית בעור-האחריות אינה כוללת שחיקה.

האחריות על הארנקים כוללת ריצ'רץ', תיקתק, תפרים וביטנה-האחריות אינה כוללת שחיקה.

האחריות על התיקים כוללת ריצ'רץ', תיקתק, תפרים וביטנה-האחריות אינה כוללת שחיקה.

האחריות על הבאקלים כוללת פגם בסוגר, בלולאה שתופסת את האבזם על החגורה, או שבר. במידה והאבזם הוא בעל חלק נשלף-אין אחריות על אובדן.

במידה והלקוח ניסה לתקן את המוצר בעצמו לא תינתן אחריות.

בכל מקרה בו לקוח מעוניין לטפל במוצר פגום-האחריות היא לתיקונים בלבד.

טיפול במוצר הנשלח לתיקון אורכת בין 21 ל-30 ימי עסקים. במידה והמוצר נשלח לתיקון בדואר ולא נמסר בסניף.

 

החזרה פשוטה

רוצים להחזיר מוצר או לשלוח אותו לתיקון​?

אתם יכולים למסור אותו בכל אחד מסניפי הרשת, ולא רק בסניף בו הוא נרכש.

במידה ואין לכם אפשרות למסור אותו בסניף, אתם מוזמנים לשלוח לנו את המוצר בדואר. רק התקשרו אלינו ועדכנו את שירות הלקוחות שלנו שאתם שולחים.

חשוב שתדעו: עלות השילוח חלה על הלקוח.

במידה ואתם פוחדים שהמוצר לא יגיע-שלחו אותו בדואר רשום. כך תקבלו מספר מעקב, ובעזרתו תוכלו לעקוב אחר המשלוח שלכם באתר דואר ישראל.



מספר מעקב לשילוח

מחכים למשלוח מרשת באקלס?

אנחנו שולחים הכל בדואר רשום באמצעות דואר ישראל. אם אתם מעוניינים לקבל מספר מעקב, ולעקוב בעצמכם אחרי המשלוח, אתם מוזמנים להתקשר לשירות הלקוחות שלנו בין שעות הפעילות, כ-2 ימי עסקים לאחר ההזמנה, ולברר את מספר המעקב.

אתם רוצים לשלוח לנו משהו ולהיות מסוגלים לעקוב אחריו?

תשלחו בדואר רשום, ותקבלו מספר.

עכשיו כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר של דואר ישראל, ולהתחיל לעקוב.

החזרה כספית מובטחת

במידה וקניתם מוצר באתר ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, אתם מוזמנים לפנות אל שירות הלקוחות שלנו דרך האתר או בטלפון שלוחה 1, ובמידה והמוצר עוד לא נשלח אליכם ניתן לכם החזר כספי באופן מיידי! במידה והמוצר נשלח כבר, ניתן להחזיר אותו לאחד הסניפים, או בדואר רשום ולקבל החזר מלא.

במידה ושלחתם מוצר בדואר, חשוב לעדכן את שירות הלקוחות שלנו על מנת שכאשר הוא יגיע אלינו, נדע של מי הוא ונוכל להחזיר לכם את כספכם.



תשלום מאובטח והגנה על המידע

התשלום באתר הוא תשלום מאובטח, המובצע על ידי PAYPAL, או כרטיס אשראי. באמצעות PAYPAL ניתן לשלם גם בכרטיסי אשראי ללא חשבון PAYPAL, ובנוסף התשלום מאובטח, כך שבעצם אין גישה לפרטיכם האישיים בכלל! הפרטים האישיים שאנחנו מקבילים הם הפרטים אותם תזינו באתר זה.

פרטי התשלום מוזנים ישירות לאתר PAYPAL, ולכן לנו אין גישה אליהם.

PAYPAL הוא אתר מאובטח, השומר על לקוחותיו, בו משתמשים אנשים מכל העולם לרכישה ותשלום!



אריזה ושילוח

כל הזמנה ומשלוח היוצאים ממשרדינו ארוזים באריזתם המקורית. אנו בנוסף, אורזים את המוצר במעטפת פצפצים או בניילון פצפצים וארגז, בהתאם לגודל החבילה, על מנת שלא תיפגע בדרך אליכם.

כל מוצר הנשלח אליכם עובר בקרת איכות בסטנדרטים גבוהים מאוד, על מנת לוודא שהמוצר שתקבלו יהיה לשביעות רצונכם.

אנו שולחים לכל העולם! אז אתם יכולים להרגיש בנוח להזמין משלוח לחברים או משפחה מחוץ לארץ.

 

הזמנתם מתנה?

הוסיפו לנו הודעה בעת הקניה, ואנו נארוז לכם את החבילה כמתנה!