ארנקים נפוחים הורסים את הגב לתושבי העולם August 14 2014

אם אתם כמו רוב הגברים – וגם נשים – ישנה אפשרות שכבר מילאתם את ארנק העור שלכם עד אפס מקום. בין כרטיסי אשראי, תמונות של המשפחה, כסף מזומן ומסמכים חשובים אחרים, זה לא בלתי אפשרי עבורנו שמילאנו את הארנקים שלנו יתר על המידה, וקיבלנו מקרה של "ארנק נפוח". עכשיו, אולי זה נראה כמו נושא לא רלוונטי... עד שמתחילים לחשוב על הנזקים ש"ארנק נפוח" עלול לגרום. זה לא הורס רק את האיכות של ארנק העור שלך... למעשה זה עלול להשפיע על הבריאות שלך.

 

אם אי פעם ישבתם לזמן ממושך ואז, כשרציתם לקום, חשתם כאבי ירך חמורים, זו אפשרות שהארנק שלכם תרם לבעיה. מה שאתם אולי לא יודעים הוא שיש מצב שדווקא מתייחס לכך ומיוחס כ"סכיאטיקה" מארנק (או במונח מקצועי, תסמונת שריר הפיריפורמיס). מסתבר, שכאשר יש יותר מידי "ריפוד" במקומות מסויימים, ומחסור באחרים, כלומר הגוף שלך מקבל לחץ לא אחיד במקומות שונים שהופכים אותו לכזה בו קל לעצב לצוץ ולהיצבט. ישיבה במשך זמן רב על ארנק נפוח – או בעצם כל משטח לא אחיד לצורך הענייןיכולים לגרום לסכיאטיקה.

 

 

עכשיו, כשאתה יודע על סכיאטיקה, הנה כמה עצות מועילות לגבי איך למנוע את זה כדי לוודא שאתה לא רק מגן על העור היקר שלך, אלא גם על הגב, היריכיים והעצבים שלך!

 

אל תשב על הארנק שלך: זה יכו להיות טבעי עבור רבים מאיתנו להחזיק את הארנק איפה שתמיד היינו עושים זאת ככוחו של הרגל, ולרוב, זה בסדר. אבל כשאתם בנסיעה ארוכה, טיסה במטוס, או עושים פעילות הכוללת ישיבה ממושכת, אתם רוצים לוודא שהארנק אינו בכיס האחורי שלכם, אלא מאוכסן במקום בטוח אחר.

 

דקק את הארנק שלך: אז רבים מאיתנו לא אשמים שהם אינם מנקים את הארנק שלהם. אנחנו שומרים הכל – ואנחנו מתכוונים להכל! – בארנקים שלנו, כולל דברים שלא צריכים להיות שם. לפחות אחת לחודש, בצעו בדיקת ארנק: רוקנו את כל מה שלא צריך להיות שם. תוציאו את כל הכרטיסים והחומרים בהם לא השתמשתם בששת החודשים האחרונים, ואכסנו אותם במקום בטוח.

 

מצאו מקום חדש לשים בו את הארנק שלכם: אחרי שרוקנתם את הארנק וסידרתם אותו, תהנו מהעובדה שהוא סופר דק על ידי מציאת מקום חדש לשאת אותו כך שזה לא ישפיע על הגב או הירכיים שלכם. בכיס הקדמי, בכיס המעיל, בכיס החולצה. אם אינך יכול לשאת את העובדה שהארנק לא יהיה חלק מכיסך האחורי, אז אנא ודא שאתה לוקח את העצה שלנו לעיל: ודא שהארנק שלך דק ככל האפשר, והוצא אותו מכיסך כאשר אתה יושב לפרקי זמן ממושכים.

 

לקיחת כלל הצעדים האלו, יבטיח שאתה לא רק שומר על איכות הארנק שלך, אלא גם על בריאותך! הארנק אינו צריך להיות מקור כאב (גם פיננסי, וגם פיזי!). דאג לודא שהארנק שלך אינו משפיע על בריאותך לרעה.

 

מקווים שעזרנו לכם לשמור על בריאותכם.